Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du flink med sms?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du god til å kommunisere på SMS?
Ja 71 67,62%
Nei 14 13,33%
Tja ... 20 19,05%
Deltakere: 105. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-07, 19:58   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du flink med sms?

SMS-språk er djevelens verk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 14:32   #2
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er nok sånn passe flink.

Gammel 06-08-07, 14:48   #3
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skriver fort, og svarer vanligvis med en gang jeg finner sms-en - men det kan ta litt tid for jeg glemmer ofte mobilen i veska sånn at jeg ikke hører den. Det jeg ikke er flink til, er å fatte meg i korthet. Det er fordi jeg insisterer på å skrive "skikkelig" norsk. Forkorte en del, men normalt bare sånn som jeg ville forkorta i vanlige tekster også.

Gammel 06-08-07, 19:22   #4
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sender gjerne tekstmelding og svarer vanligvis raskt. I det siste har jeg prøvd med forkortelser til de som gjorde det mot meg. Men det føles bare som om jeg er dum. Sluttet med det nå

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 19:28   #5
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Jeg har aversjon mot sms-språk og har aldri helt fått inn bruken av ordliste i fingrene. Ergo skriver jeg kort og konsist med fulle setninger.

Sist redigert av Sildre : 07-08-07 kl 07:50.
Sildre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 23:51   #6
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 10:19   #7
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg kan være rask om jeg vil, men jeg MÅ bruke T9, uten er jeg helt håpløs.
Har blitt småsløv til å svare raskt. Venter gjerne en dag eller to.
Om noen må ha tak i meg er det bedre om de ringer.

Jeg bruker aldri forkortelser. Lange meldinger over flere sider er helt vanlig. Klarer aldri å svare med et kort "ja", eller "nei".

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:49.