|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Haddy og boka
Å trasse betyr at man gjør noe motsatt enn et påbud, gjerne fra en øvrighet. Jeg kan knapt se for meg noen som føler at "øvrigheta" har kommet med et påbud her.
![]() |
#2 |
Leser
|
Ullmor: Jeg er enig med Esme, jeg også tror det, men jeg vet ikke. Hvem er det du mener at de som ikke så, trasser mot?
Ja, jeg tror også AP kommer til å fortsette å gå ned, også på grunn av TG, men der tror jeg bildet er mye mer komplisert, og at man aldri kommer til å få klare sammenhenger i hva som forårsaker hva. (Arbeiderpartier går ned i hele Europa - dette er en generalsert trend. Tror ikke det har noe med noen som helst i ledelsen i AP i Norge)
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Hva mener du egentlig trassen består i her?
og det skal vi alltid bli. Sist redigert av Input : 05-01-20 kl 00:06. Årsak: Skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|