|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De beste og mest plasseffektive ferieplaggeneVi var på lang reise med lite bagasje i fjor, og mine tips er: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De beste og mest plasseffektive ferieplaggene- Tynn shorts som er litt nedpå lårene
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De beste og mest plasseffektive ferieplaggene
Den var dødsfin. Men jeg hadde vært nødt å vaske den etter to timers bruk pga de tettsittende ermene (mot armhulene). Ikke fordi jeg lukter, men fordi deodorant og klam hud gjør stoffet litt «seigt», på en måte. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, den er fin! Jeg har ikke det problemet/merker det ikke. Jeg synes bomullskjoler holder godt når jeg bruker deostick. Må selvsagt vaske den etter noen gangers bruk, men sen tørker ok raskt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er muligens hos meg problemet ligger, ikke kjolen... Generelt blir alt stoff mot armhulene litt klissete av en blanding av klamhet og deo når jeg er i varme land. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: De beste og mest plasseffektive ferieplaggeneFor meg er dongeriskjørt det mest geniale plagget jeg har med meg på sommerferie. Det kan brukes både til hverdags og halvpent avhengig av hva slags topp man bruker til, det krøller ikke, og det blir heller ikke lett synlig skittent. I tillegg: Lette topper som tar liten plass, flate sandaler som både er gode å gå i og kan brukes til kjoler og skjørt og en lett cardigan i en farge som kan passe til det meste av det andre du har med.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|