Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

De beste og mest plasseffektive ferieplaggene

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-20, 18:11   #1
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: De beste og mest plasseffektive ferieplaggene

Vi var på lang reise med lite bagasje i fjor, og mine tips er:

- En lett kjole som kan brukes både dag og kveld. Jeg hadde en King Louie kjole i modell Emmy. Den er superfin:
https://www.frokendianassalonger.no/...31736448614533

- Svart shorts i tynt materiale. Kan være både fin og hverdagslig med ulike topper.

- En cardigan som passer til alt.

- Olajakke

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-20, 18:18   #2
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

- Tynn shorts som er litt nedpå lårene
- Cardigan
- T- shirts
- Ensfarget ullskjerf, jeg bruker det fra Acne (til å ha over skuldrene for kjølige kvelder, eller for å kle opp antrekket)
- Singlet hvis jeg skal til veldig varme steder
-Sommerkjole i ønsket lengde

Gode joggesko
Klikk klakker
Et par litt penere sandaler

Alt i farger som passer sammen slik at det kan brukes om hverandre, enten man skal kle seg opp eller ned

Jeg velger alltid sort

Gammel 12-01-20, 19:55   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Vi var på lang reise med lite bagasje i fjor, og mine tips er:

- En lett kjole som kan brukes både dag og kveld. Jeg hadde en King Louie kjole i modell Emmy. Den er superfin:
https://www.frokendianassalonger.no/...31736448614533

Den var dødsfin. Men jeg hadde vært nødt å vaske den etter to timers bruk pga de tettsittende ermene (mot armhulene). Ikke fordi jeg lukter, men fordi deodorant og klam hud gjør stoffet litt «seigt», på en måte.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-20, 20:20   #4
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Den var dødsfin. Men jeg hadde vært nødt å vaske den etter to timers bruk pga de tettsittende ermene (mot armhulene). Ikke fordi jeg lukter, men fordi deodorant og klam hud gjør stoffet litt «seigt», på en måte.

Ja, den er fin! Jeg har ikke det problemet/merker det ikke. Jeg synes bomullskjoler holder godt når jeg bruker deostick. Må selvsagt vaske den etter noen gangers bruk, men sen tørker ok raskt.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-20, 20:33   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Ja, den er fin! Jeg har ikke det problemet/merker det ikke. Jeg synes bomullskjoler holder godt når jeg bruker deostick. Må selvsagt vaske den etter noen gangers bruk, men sen tørker ok raskt.

Det er muligens hos meg problemet ligger, ikke kjolen... Generelt blir alt stoff mot armhulene litt klissete av en blanding av klamhet og deo når jeg er i varme land.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-20, 20:45   #6
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg er dongeriskjørt det mest geniale plagget jeg har med meg på sommerferie. Det kan brukes både til hverdags og halvpent avhengig av hva slags topp man bruker til, det krøller ikke, og det blir heller ikke lett synlig skittent. I tillegg: Lette topper som tar liten plass, flate sandaler som både er gode å gå i og kan brukes til kjoler og skjørt og en lett cardigan i en farge som kan passe til det meste av det andre du har med.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.