Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-07, 22:11   #1
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg elsker ulljakker, men jeg finner ikke sånne som jeg vil ha... så jeg har begynt å sy dem selv .

Å, den som hadde slike ferdigheter (eller tålmodighet, var det vel det het).

Gammel 02-08-07, 22:18   #2
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Å, den som hadde slike ferdigheter (eller tålmodighet, var det vel det het).

Jeg eier ikke tålmodighet. Likevel har jeg i dag sydd en ulljakke i str 92 (omslagsjakke med trompetarmer) med tre forskjellige pyntebånd rundt ermene nederst og glasstener brodert langs kanten rundt halsen og hele veien ned på begge sider . Det er lett å sy ullfilt og det går fort (bortsett fra glassperlene selvsagt).

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 03-08-07, 04:38   #3
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg eier ikke tålmodighet. Likevel har jeg i dag sydd en ulljakke i str 92 (omslagsjakke med trompetarmer) med tre forskjellige pyntebånd rundt ermene nederst og glasstener brodert langs kanten rundt halsen og hele veien ned på begge sider . Det er lett å sy ullfilt og det går fort (bortsett fra glassperlene selvsagt).

Oj! Hørtes utrolig spennende ut. Du vil ikke legge ut bilde?

Isa er ikke aktiv  
Gammel 04-08-07, 20:33   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ååå, Hvor har du fått tak i oppskrift til det? Høres kjempelekker ut!!!

Gammel 04-08-07, 22:20   #5
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

ååå, Hvor har du fått tak i oppskrift til det? Høres kjempelekker ut!!!

Man trenger jo egentlig ikke oppskrift... ta utgangspunkt i noe du har fra før for å få størrelsen sånn ca riktig. Glassperlene kommer ikke så godt frem. De er finere RL.

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 04-08-07, 22:36   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Virkelig lekker, Nooria! Som tatt fra Noa Noa-katalogen, den likner faktisk ganske mye på to jakker jeg har.

Syr du i voksenstørrelse også - på bestilling?

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 04-08-07, 23:07   #7
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Virkelig lekker, Nooria! Som tatt fra Noa Noa-katalogen, den likner faktisk ganske mye på to jakker jeg har.

Syr du i voksenstørrelse også - på bestilling?

Mener du høstens Noa Noa katalog? Jeg har ikke sett det, til tross for at jeg har kikket grundig gjennom katalogen.

Jeg kunne godt tenkt meg å begynt å sy sånt for salg ja... men jeg vil trene litt mer først

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 04-08-07, 23:30   #8
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Shoppingrunde i dag, de to her skal jeg ha body under på. Synes de var så stilige.

Gensere fra mexx, reflex og name it

Jakke fra mexx og gap og lue og votter fra name it

Bukser fra Tommy Hilfiger, mexx og name it

regntøy

Ralph Lauren bukse

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 04-08-07, 23:34   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mener du høstens Noa Noa katalog? Jeg har ikke sett det, til tross for at jeg har kikket grundig gjennom katalogen.

Neida, jeg tenkte bare sånn generelt. Dessverre har jeg inntrykk av at det er mange stygge farger i vårens kolleksjon.

Opprinnelig lagt inn av Nooria

Jeg kunne godt tenkt meg å begynt å sy sånt for salg ja... men jeg vil trene litt mer først

Si fra hvis du trenger prøvekaniner, da!

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 05-08-07, 06:15   #10
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Nooria: Nydelig jakke!

Gammel 09-08-07, 19:12   #11
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

I dag kjøpte jeg meg en hvit topp, øyenskygge og en neglelakk. Føles som herlig luksus, enda det bare var HM.

Og boxere til min mann og sønn.

Nelly Nickers er ikke aktiv  
Gammel 09-08-07, 22:28   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt DVD idag.

Første sesong av anne fra bjørkely

Må nok kjøpe de neste sesongene også....

Gammel 04-08-07, 22:36   #13
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Man trenger jo egentlig ikke oppskrift... ta utgangspunkt i noe du har fra før for å få størrelsen sånn ca riktig. Glassperlene kommer ikke så godt frem. De er finere RL.

Den var lekker!

Gammel 04-08-07, 23:31   #14
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Svigermor har også shoppa til oss.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 04-08-07, 19:14   #15
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjøpt meg disse i dag, begynte allerede å bli utplukket på størrelser, så jeg måte bare bestille

Marc by Marc Jacobs

Og ny støvsuger....sånn er det å la eldstedatteren bli hjemme alene mens vi er på ferie og ha fest

Neida, fikk faktisk skryt av naboen for hensynsfull ungdom vi, men de er ikke så huslige av seg...støvsugeren hadde ihvertfall tatt kvelden med litt hjelp fra meg da jeg skulle åpne en fullstendig stappet støvsuger ...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.