Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilken av restaurantene i eller ved Folketeatret i Oslo kan du anbefale?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-20, 22:33   #1
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken av restaurantene i eller ved Folketeatret i Oslo kan du anbefale?

Jeg liker godt Cantina Cortina inne i Folketeaterpassasjen. De har skikkelig god mat, og det er hyggelig å sitte inne i restauranten. Ute i selve passasjen er det litt mer støyete, men det gjelder jo alle restaurantene som ligger der.

Nikay er også bra. Kult sted og god mat, selv om jeg synes servicen har vært så som så de to gangene jeg har vært der.

Ellers er det god bacalao på Fiskeriet, som ligger rett ved inngangen til passasjen, på Youngstorget-siden. Det er både butikk og restaurant i samme lokale, men jeg synes det er hyggelig å sitte der likevel.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-20, 22:41   #2
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det ligger en fin rett på utsiden mot Youngstorget. Er det taverna den heter mon tro?

Gammel 28-01-20, 17:52   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Nikay er også bra. Kult sted og god mat, selv om jeg synes servicen har vært så som så de to gangene jeg har vært der.

Jeg har vært på Nikay to ganger, og fått helt hårreisende dårlig service begge gangene. Den ene gangen fikk vi kjeft fordi vi bestilte "for lite mat". Den andre gangen fikk to som bestilte det samme, helt ulik mengde, og da servitøren ble bedt om å rette opp i dette, kom hun tilbake og bokstavelig talt slengte tallerkenen ned på borte så det smalt. Jeg skal ALDRI dit igjen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:17.