|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
*_*
|
![]() Sv: Hvilken av restaurantene i eller ved Folketeatret i Oslo kan du anbefale?Jeg liker godt Cantina Cortina inne i Folketeaterpassasjen. De har skikkelig god mat, og det er hyggelig å sitte inne i restauranten. Ute i selve passasjen er det litt mer støyete, men det gjelder jo alle restaurantene som ligger der.
![]() |
![]() |
#2 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Hvilken av restaurantene i eller ved Folketeatret i Oslo kan du anbefale?Det ligger en fin rett på utsiden mot Youngstorget. Er det taverna den heter mon tro?
![]() |
#3 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvilken av restaurantene i eller ved Folketeatret i Oslo kan du anbefale?
Jeg har vært på Nikay to ganger, og fått helt hårreisende dårlig service begge gangene. Den ene gangen fikk vi kjeft fordi vi bestilte "for lite mat". Den andre gangen fikk to som bestilte det samme, helt ulik mengde, og da servitøren ble bedt om å rette opp i dette, kom hun tilbake og bokstavelig talt slengte tallerkenen ned på borte så det smalt. Jeg skal ALDRI dit igjen.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|