Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Sjokkhendelse i natt

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-07, 13:26   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokkhendelse i natt

Uff, for en forferdelig natt!

Jeg håper anmeldelsen fører frem, og at idioten får som fortjent.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 13:33   #2
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Så skremmende! Her er anmeldelse på sin plass, ja!

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 14:08   #3
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

For en skremmende opplevelse! Håper det går bedre med mannen din nå.

Jeg ville definitivt anmeldt saken, og neste gang det blir så mye bråk så ville jeg ringt direkte til politiet, så får de ta seg av bråkmakerne.

Gammel 04-08-07, 20:59   #4
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Uff, for en forferdelig natt!

Jeg håper anmeldelsen fører frem, og at idioten får som fortjent.

Hadde blitt kjemperedd selv! Det kan ikke være riktig at vedkommende skal slippe unna med dette.
God bedring til mannen din!

Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 22:42   #5
raskall
Nybegynner

raskall sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
raskall har et hav av muligheter foran seg
Sint!

Hei

Jeg er altså mannen til Maggie74. Det som skjedde i natt er noe av det skumleste jeg har vært med på. Jeg registrerte meg her for å lime inn mailen jeg nettopp sendte til Lions.

Her er den:

Jeg er en av naboene til Lions-huset på Rolvsøy i Fredrikstad. Fredag 3. august hadde noen leid lokalene her for å feire et 40-årslag. Vanligvis er det slik at de som leier der lukker vinduer og/eller demper musikken kl. 23. Jeg mener også regelverket tilsier at det skal utleveres nabovarsel hvis det skal være høylydt utover kl. 23.

I går snakket jeg med de som var der i 22-tiden under min vante kveldstur med hunden min. De var greie og bekreftet at de hadde tenkt å lukke vinduene og kanske roe ned litt etter kl. 23. Dette skjedde ikke og kl. 0130 ble det så høylydt at jeg gikk ned for å snakke med bandet. De ble litt sure, men ga seg med en gang. Jeg gikk så ut av lokalene, men kom ikke langt før jeg ble stoppet av en beruset festdeltager som fysisk hindret meg i å komme meg hjem. Jeg sa i fra at jeg ikke er en voldelig mann og at alt som ville skje ville være enveis og dermed et rent overfall.

Han truet meg med springskaller og skalleknusing. Så kom det en annen festdeltager som gikk i mellom. Jeg trodde han prøvde å stoppe kameraten sin, men han ville bare være med på "morroa". Han grep tak i ørene mine og dyttet meg opptil veggen og fortsatte kameratens trusler med springskaller. Jeg klarte å få tak i ørene hans også, slik at han ikke skulle kunne skalle meg. Dette gjorde ham bare enda sintere og han rev meg i bakken og holdt hodet mitt i "tvinge", slik at jeg ikke kom meg noen vei. Da dette skjedde fikk jeg ropt til kona at hun skulle ringe til politiet. Etter et par minutter til klarte en kvinnelig deltager å få dratt ham vekk og den andre "kompisen" overtok igjen. Han dyttet meg inn til veggen og fortsatte truslene om springskaller. Han holdt meg i det minste ikke fast fysisk, men plantet hendene i veggen på hver side av hodet mitt slik at flukt var umulig. Truslene om springskaller og nedsparking fortsatte.

Jeg husker ikke helt omstendighetene etter dette men jeg klarte meg å komme unna og stod inne på min eiendom og ventet på politiet. De kom ca. 5 minutter etter at jeg hadde kommet meg unna. Uhellet i hellet var da at festdeltagerne selvsagt nektet for at det hadde vært noen som helst form for håndgemeng.

Når jeg kom hjem så jeg at jeg blødde kraftig fra begge ørene. Utover i helgen har også nakken blitt stivere og stivere og jeg kommer til å oppsøke lege søndag av to grunner: for å få sjekket om det er noe galt i nakken og for å få dokumentert skadene disse festdeltagerne påførte meg.

Jeg har ikke klart å få tak i navnet på de to personene som overfalt meg, men jeg vil anmelde dette til politiet på mandag. Anmeldelsen vil gå til leietageren, som jeg har fått navnet til, og til Lions på Rolvsøy.

I følge det jeg vet om Lions så er dette en hendelse som befinner seg langt utenom det verdisettet Lions står for. Nå kjenner jeg ikke til leiekontraktene for disse lokalene, men som et hus eiet og drevet av Lions mener jeg at slike hendelser ikke skal aksepteres under noen omstendigheter.

Jeg skal som sagt anmelde dette til politiet, men jeg tviler på at dette vil få noen prioritet der. Derfor håper jeg dere i Lions vil gripe tak i dette og sørge for at dette får konsekvenser for leietagerne.

raskall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 08:18   #6
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjempebra, raskall! (Og velkommen hit. )

Ut ifra mailen du har sendt, så fikk du ikke vite navnet på de som gjorde det?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 10:09   #7
raskall
Nybegynner

raskall sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
raskall har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Kjempebra, raskall! (Og velkommen hit. )

Ut ifra mailen du har sendt, så fikk du ikke vite navnet på de som gjorde det?

Stemmer. Han (leietageren) ville ikke gi meg noen navn. Han skulle kontakte de han trodde det var og be dem ringe meg. Jeg tviler sterkt på at jeg hører noe fra dem. Vi får se om en anmeldelse gir fyren vann på mølla.

raskall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 17:18   #8
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Synes du har forfattet en veldig fin mail, og klart å holde et saklig nivå. Håper dette får konsekvenser, og får du ikke noe respons synes jeg det bør være kort vei til å kontakte pressen. Det er agrktid, og dette er en historie som sikkert vil komme på trykk.

Velkommen hit, og god bedring.

Gammel 05-08-07, 18:00   #9
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Hei og velkommen hit Raskall.
Har du vært på legevakten i dag?

Gammel 05-08-07, 18:25   #10
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For en skikkelig ekkel opplevelse for både deg, Raskall og Maggie74 som måtte se på. Jeg håper virkelig anmeldelsen vil føre frem til de det gjelder og at de får sin straff - dette er jo blind vold.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.