Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan går det med hjemmeskole?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-20, 14:57   #1
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan går det med hjemmeskole?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Det ene Teamsmøtet hele klassen har hatt var grusomt bråkete, så vi måtte gi opp til slutt og sende beskjed til læreren om at hun fikk hodepine.

Tips læreren om at han kan mute elevene på Teams og styre ordet ved å gi mikrofontilgang til en av gangen. Jeg tror læreren i yngstes femteklasse gjerne skulle hatt anledning til det i klasserommet også, gitt.

Gammel 26-03-20, 15:01   #2
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Tips læreren om at han kan mute elevene på Teams og styre ordet ved å gi mikrofontilgang til en av gangen. Jeg tror læreren i yngstes femteklasse gjerne skulle hatt anledning til det i klasserommet også, gitt.

Det gjorde jeg, underveis i møtet. Så det skal de gjøre fremover. Han ga dem litt slækk siden de ikke har sett hverandre på lenge, men det tok helt av. Jeg forstår det da, det er mange som ikke har jevnaldrende søsken å leke med.

Gammel 26-03-20, 15:13   #3
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det går overraskende bra, Ville er visst flinkere enn meg til å ha hjemmejobb. (Det kan også ha sammenheng med at hun får litt mer konkrete oppgaver fra dag til dag).

Alle elevene må logge på og si hei klokka ni. Da har de fått arbeidsplan med oppgaver for dagen. Noen av fagene har nivådelte oppgaver, andre er felles. Det er alltid en lærer tilgjengelig for chat mellom kl 9 og 14, ut fra timeplanen. Alt skal være levert inn før kl 18.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.