|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Jehovas vitner ringer tilfeldige folk - har de lov?Her ringte de fordi jeg ikke var hjemme når de var på døren(Før Corona) Jeg syns ikke det var greit, men vet ikke om det er forbudt.
![]() |
#2 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jehovas vitner ringer tilfeldige folk - har de lov?Først av alt; jeg vet ikke hva som er lov. Kjipt når man føler det er plagsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Jehovas vitner ringer tilfeldige folk - har de lov?Jeg har sett screenshots fra smser på sosiale medier nå i det siste, så ser ut som det er en linje de har lagt seg på nå når de ikke kan gå fra dør til dør. Det hadde vært interessant å se hvorvidt dette er lovlig. Det er meningen at de skal følge lover og regler i landet der de bor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Jehovas vitner ringer tilfeldige folk - har de lov?
Det er ikke noe som de har begynt med nå, de ringte meg som sagt lenge før Corona fordi jeg ikke var hjemme når de var her.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Det er nok godt mulig, men i en av de smsene jeg så sto det spesifikt at de ble kontaktet på denne måten fordi JV respekterte myndighetenes pålegg i forhold til corona og at de derfor kontaktet dem via sms og at de hadde funnet nummeret deres via 1881. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
heimføing
|
Det er akkurat dette jeg lurer på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
Jeg er ikke veldig glad i å snakke i telefonen i det hele tatt, og hadde opplevd det som ekstremt invaderende å bli oppringt av JV på denne måten. Og hadde de ringt til barna mine og skremt dem med endetidsprat, hadde jeg faktisk blitt fly forbanna.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|