|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenserMine foreldre bor på en anne kant av landet. De er skilt, så mamma som bor alene tror jeg er litt ensom. Jeg vurderte lenge å reise hjem helga som var, men kansellerte flybillettene etter pressekonferansen tirsdag, og med tanke på hvor stress det er å bare gå i butikken for tiden... Nå holder vi kontakt på telefon og via bilder på messenger og snap.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenserMamma er (etterhvert) flink, og har en venninne hun treffer og holder seg ellers unna alle. Men er visst hyppig i telefonkontakt med venninner. Mer sosial enn jeg er, såvidt jeg kan forstå, så da er det nok greit
Vi kjørte akkurat bursdagsselskap for mamma på whereby. Funket utmerket. Gratis opp til 4 deltagere, du må betale en hundrelapp i mnd for opp til 12. Og det er mulig å "låse" rommene om man ønsker. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenserVel. I familiene våre treffes alt fra babyer til syke oldeforeldre på kryss og tvers. Dagsturer på hytta og kjøpesenter. Mannen sa det i helga, en kan lure på om den yngre generasjonen her ønsker seg litt arv snart. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser
Oj, hva kommer det av? |