|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?Jeg strutser og veier meg ikke. Jeg trenger ikke nok en bekymring og irritasjonsmoment. Det får jeg ta senere.
|
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?
Jeg er også litt her. Har trent hver dag denne måneden og forsøker også å holde hverdagsaktiviteten på samme nivå som før, men det blir litt mer godteri - og også litt feitere mat fordi mannen lager mer middag. Til hverdags er det jeg som lager mat, med noe bistand fra ungene.
|
|
|
|
#3 |
|
koko
|
Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?Jeg har bedrevet slanking en god stund. Dette gikk i stå pga humper i veien som heter Livet, en god stund før korona. Men da korona pluss påske kom gikk det helt skeis og kiloene rant inn. Hadde det vært like enkelt å ta av som å legge på... Så nå må det strammes inn igjen.
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?Ja. Har blitt en del ekstra god mat og godteri. Men nå er skapene helt skrapet for all usunn mat, så hvis jeg holder meg hard og ikke kjøper noe, så er det heller ikke noe snop å spise. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
TittelTøs
|
|
|
|
#6 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ble også operert rett før nedstengning, men faste måltid på sykehus (og lite godis tilgjengelig) gjorde at jeg gikk ned i vekt.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|