Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-20, 10:07   #1
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Jeg liker Norgesferie og har ofte det uansett, det som er usikkert enda er om vi besøker besteforeldre eller ikke. Det må vi nesten bare ta på sparket ut fra smittesituasjonen i juli. Det jeg tenker litt på er om 2020 er året for å gå noen av de mest populære fjellturene i Norge som ofte har store køer? Jeg har ikke gått Besseggen på 20 år for eksempel. Og hvordan vil det bli uten utlendinger på Trolltunga? Eller er det stort sett nordmenn som går der likevel?

Gammel 08-05-20, 09:23   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Jeg liker Norgesferie og har ofte det uansett, det som er usikkert enda er om vi besøker besteforeldre eller ikke. Det må vi nesten bare ta på sparket ut fra smittesituasjonen i juli. Det jeg tenker litt på er om 2020 er året for å gå noen av de mest populære fjellturene i Norge som ofte har store køer? Jeg har ikke gått Besseggen på 20 år for eksempel. Og hvordan vil det bli uten utlendinger på Trolltunga? Eller er det stort sett nordmenn som går der likevel?

Jeg frykter at den norske fjellheimen blir stappfull.

Jeg har lyst til å gå fra hytte til hytte i Rondane, og tenker at man må bestille overnattingene på forhånd. Men så har jeg ikke så lyst til å gå hvis det meldes pøsregn samtlige dager. Vel, vel ... vi finner nok ut av det.

Gammel 08-05-20, 09:34   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg frykter at den norske fjellheimen blir stappfull.

Jeg har lyst til å gå fra hytte til hytte i Rondane, og tenker at man må bestille overnattingene på forhånd. Men så har jeg ikke så lyst til å gå hvis det meldes pøsregn samtlige dager. Vel, vel ... vi finner nok ut av det.

Ja, mange (alle?) av turistforeningens hytter krever forhåndsbestilling i år. Leste også snakk om smittevern, dvs at hyttene/rommene må være tomme noen dager i uken, så ting må planlegges.

https://www.dnt.no/artikler/nyheter/...e-dnt-hyttene/

Sist redigert av millact : 08-05-20 kl 09:39.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:22.