|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Unik
|
Sv: Gruffetråden #5Det har me heller ikkje. Så eg får ikkje sett kva tilbakemeldinger og slikt som dei får på prøver og slikt. Men no er karakterane sendt heim i sekken, men han nekter altså å vise dei. |
|
|
|
|
#2 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #5
Bruker dere ikke Visma flyr eller annet system for å se lignende fravær? Det ser vi karakterene også. Hos oss på ungdomsskolen skal kortet signeres av foresatte og levere ene eksemplaret tilbake til skolen. Sjekk med skolen.tenjer det er noe han kanskje ikke har sagt til dere. Jeg er i allefall vant med at skolen skal ha signatur på at foreldrene har sett karakterene. |
|
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #5
Slik er det her også, de hadde et system, som etter det jeg kunne se fungerte, men det fjernet de i fjor, fordi de skulle få et nytt, men de har ikke fått i gang det nye systemet enda. Så nå er vi tilbake til karakterer på papir, og tillit mellom foreldre og barn. Har ikke noe problem med at hun ikke viser oss karakterene sine da, men det er irriterende likevel, at de ikke klarer å få dette på plass.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|