|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gaustatoppen, hvor krevende?
Hm, jeg må gå den turen igjen ganske snart. Vi går som regel motsatt, opp høyre og ned venstre. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Det står på planen, og jeg hadde allerede gått, om det ikke var for den fordømte ankelen! Jeg er noe upålitelig i veldig ulendt terreng enda. Så Gaustatoppen må vel også vente litt, da. Om du ikke har gått Preikestolen i år, så gjør det nå, før resten av Norge kommer..! Den er jo også lettgått, med tanke på terreng. Der kan du gå med joggesko! Ellers vil jeg si joggesko er alt for mykt i røft terreng...
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Jeg gikk til Preikestolen i fjor sommer. Lite folk. Hadde nok flaks. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg har lyst til å gå opp på natta, og se soloppgangen! Satser på mindre folk da, enn i pinsen.
|
|
|
|
#5 |
|
Stadig underveis
Jeg og mannen min gjorde det natt til 17. mai et år før vi fikk barn. Og så spiste vi 17. mai frokost der.
|
|
|
#6 |
|
This is normal!
|
Sv: Gaustatoppen, hvor krevende?Her er forklaring av gradering på ut.no:
Jeg synes dette passer greit for både Gaustadtoppen og Besseggen. Selvfølgelig kan man gå begge steder men joggesko og lite utstyr hvis man har stødige ankler, sola skinner og været er stabilt, men med tanke på norsk ustadig vær, vil jeg si at man på slike turer som regel bør ha gode tursko og «annet turutstyr» (vindtette klær, et mellomlag osv.) i tillegg til kart og kompass.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|