|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Reise i disse korona-tider?Dette skal tydeligvis bli gøy. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Reise i disse korona-tider?
Har du prøvd via FB? Jeg vet ikke altså, men mange kan nås enten ved å legge inn innlegg eller bruke Messenger.
|
|
|
#3 |
|
kamerat
|
Jeg tror Toffemannen kom gjennom til Norwegian på kundechatten deres, OG fikk refundert penger.
|
|
|
#4 |
|
Tidsklemma
|
Jeg kom igjennom på telefonen til Norwegian i forrige uke. Norsk kundesenter, svensk saksbehandler. Mellom 8-17 tror jeg de har åpningstider.
|
|
|
|
#5 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Reise i disse korona-tider?Det var så mye kø at jeg ble satt over på den engelske. Og snakket med en indisk dame som insisterte på at det var en link på nettsiden som ikke var der. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg googlet ca Norwegian kansellert tilbakebetaling og fant link, fikk bekreftelse på Mail, men penger har jeg ikke fått. Sendte 7. og 20. April.
|
|
|
|
#7 |
|
Tittel og tittel....
|
Da har jeg hatt flaks , for her ble flyet kansellert i løpet av mai en gang, og jeg fikk også pengene i mai.
|
|
|
|
#9 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I går snakket jeg med flere som hadde fått penger tilbake, så jeg søkte litt, tenkte å ringe Norwegian. Men fant ny link for refusjon, fikk registrert begge reisene mine, og igjen kvittering tilbake på at refusjon var søkt. Merkelig, jeg har ventet tålmodig siden 7. April.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|