|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trives du i varmen vi har nå?Jeg håper varmen, i det minste solen, snart er tilbake. I dag har det vært en søkkvåt og heller utrivelig dag. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Trives du i varmen vi har nå?
What..? Jeezloiuse, det har dryppet sporadisk, siste døgnet? Og det er fremdeles varmt, om ikke like varmt som før? Jeg jogget i shorts og t-skjorte (i opphold), og jeg angret fort på at jeg ikke tok singlet. Jeg har luftet hunden flere ganger, i opphold. Og det er meldt sol igjen i morgen?
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Sv: Trives du i varmen vi har nå?På Tjensvoll, på Gamlingen, ved Kvadrat og i Stavanger sentrum har det regnet uten stans i hele dag. Både som tett yr og som øsregn. Det har riktignok vært vindstille. Det skal det ha. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Sv: Trives du i varmen vi har nå?Og varmt? Vel. 17 grader på Rumag og utenfor huset vårt. Og i bilen. Ganske jevnt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Jøss. Store lokale forskjeller. Det regnet i morgentimene, resten av dagen har det smådryppet litt nå og da. Jeg jogget en time midt på dagen, og det var tørt på asfalten og opphold hele tiden.
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Sv: Trives du i varmen vi har nå?Tørt har det ikke vært, men lett yr har det vært en del av. Plaskregn mest i morges, ja. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Personlig pessimist
|
Så rart! Kvadrat er jo bare et kvarter unna. Og det er helst når det blåser at vi kan håpe at regnet blåser forbi oss. I dag har det jo vært vindstille.
|
|
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Det har vært vindstille, ja. Men jeg var ikke lenge på Kvadrat, det var et helvete på jord å være der, og jeg kjørte fort hjem. Husker ikke helt hvordan været var, jeg brukte vindusviskere, men det pøste ikke. Sist redigert av Hyacinth : 21-06-20 kl 10:31. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|