|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan vasker du drikkeflasker?
Jeg spurte om hvordan de skal vaskes. Jeg kan godt lage en egen tråd som handler om ungene mine og deres manglende vaskevaner, men det er ikke det denne tråden handler om. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hvordan vasker du drikkeflasker?Her gått nesten alt i oppvaskmaskina. Vi har vel en flaske eller to som ikke passer i maskina, men der kan tuten legges i bestikkskuffa. Det minner meg om at jeg må kjøpe flaskebørste, for jeg har en flaske i stål som vanlig oppvaskkost ikke går helt ned i. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Innser at det var et surt svar. Sorry. Men jeg har en dårlig dag, og det er en utrolig typisk trend her på FP at folk kommer med mer eller mindre hjelpsomme råd som handler om noe annet enn spørsmålet, og som gjelder en opplysning som kommer et annet sted i spørsmålet, men som ikke er forklart nærmere fordi det ikke er relevant. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ok, da har dere en annen type enn oss, for vi har aldri opplevd det. Vi har seks flasker og ingen av korkene samler vann.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|