|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Hvem er kjent i Hamburg - trenger kneipeanbefaling!jeg skal på kortur til Hamburg. Den siste kvelden har vi lyst til å spise ute - gjerne på en kneipe med tysk mat og rom for litt spontan sang. (VI synger pent, altså.)
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hvem er kjent i Hamburg - trenger kneipeanbefaling!
Følg med litt. Hvem er kjent i Hamburg. Ikke noen. Har byttet tog der en gang, men det var ikke tid til kneiper og spontan sang. Dessverre for meg. Flaks for hamburgerne.
![]() |
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvem er kjent i Hamburg - trenger kneipeanbefaling!Haha! Bra jobba, Mave!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er kjent i Hamburg - trenger kneipeanbefaling!Hamburg ❤️❤️ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hvem er kjent i Hamburg - trenger kneipeanbefaling!Jeg leste "trenger knipeanbefaling" før jeg skjønte at det ble jo veldig feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvem er kjent i Hamburg - trenger kneipeanbefaling!Mye fine kneiper på Reperbahn med muligheter for allsang og annet varierende innhold. :-P |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvem er kjent i Hamburg - trenger kneipeanbefaling!Jeg kjenner at jeg fikk veldig lyst på at det skulle stå nattog klart helt fra Oslo til Hamburg. Da hadde jeg tatt toget, gått på kneipe og tatt toget hjem igjen. Jeg kjenner at jeg skikkelig savner å reise.
![]() |
![]() |
#10 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Jeg pleier å synge når jeg synes det er trangt rundt meg. Fikk ikke prøvd det den gangen i Hamburg i 1982. Var på en fin kneipe, men mine "venner" fysisk stoppa syngingen min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Hvem er kjent i Hamburg - trenger kneipeanbefaling!Puh, gammel tråd! Jeg tenkte " i helsike, skal Pøblis til Hamburg nå???".
![]() |
#12 |
This is normal!
|
Med slike venner, hvem trenger fiender?
![]() |
![]() |
#14 |
Prettiest mess ever seen
|
I hvert fall ikke med drekking og synging.
![]() |
#15 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvem er kjent i Hamburg - trenger kneipeanbefaling!Nei.
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|