|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg har sikkert failet med oppdragelsen, men å la min egen femteklassing være alene hjemme fra 6:30 til 17:30 hver enste dag denne uka hadde vært veldig, veldig ugreit.
|
|
|
#2 |
|
geskjeftig
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Jeg hadde nesten gladelig gjort det nå, men det kan jeg ikke, for jeg må jobbe på hjemmekontor pga. DEN HELVETES KORONAEN og holder på å klikke i vinkel av at det ikke går an å jobbe i 90 sekunder sammenhengende uten at det kommer en forespørsel, lyd, krangling, noen som vil ha en kos, småskravling, en hund som må tisse. Det hjelper ikke å sette seg på et rom med lukket dør, det hjelper knapt med lyddempende headset.
|
|
#3 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Jeg signerer HELHJERTET minus hund og tissing for hund har vi ikke.
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Du kan jo opprette en konto i barnets navn, som du disponerer. Og så overføre dem derfra til din egen konto. Ingen grunn til å bruke giro. |
|
|
|
|
#5 |
|
|
Det er det vi har gjort.
|
|
|
#6 |
|
|
Bare at du da enten må klare å signere inn som ungen i NAV for å bytte konto (for hjelpestønad står i barnets navn og er da noe man ikke får tilgang til gjennom egen bruker) - og det får man ikke gjort om barnet ikke har riktig nivå på bank-id, og det får man ikke uten å ha vært innom fysisk i banken og paradert nevnte barn + fødselsattest (eller pass, eller annet <insert dokument man mistet kontrollen på da koronaen kom>). Altså man får bank-id -dings/koder man kan bruke til mye rart, men ikke riktig nivå til akkurat det. |
|
|
|
|
#7 |
|
Absolute Beginner
|
Det er vel ikke så mange foreldre som er borte 11 timer i strekk, selv med reisetid? |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|