|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er det greit å bytte politisk parti?Bytt i vei. Men i Bøhlers sak handler det ikke utelukkende om at han har byttet parti, men at har fått godt betalt for å være Oslo APs mann, ikke gjort jobben sin og deretter klaget offentlig over å bli skviset ut.
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det greit å bytte politisk parti?
Tja tja, kanskje flere ikke burde gjøre jobben sin som politiker og engasjere seg som Bøhler i lokale tiltak, prate med folk, ha pulsen på hva som faktisk foregår i miljøene og hva folk faktisk mener og er opptatt av. Istedenfor å være opptatt mef politisk maktkamp og spill på bakrommet og i de «rette» kretser, knyttE kontakter og i det hele tatt. Ihvertfall er det mange som dessverre sitter med det inntrykket av ledelse og de fremadstormende i AP. Blir spennende å se om mange blir med Bøhler over. Mye for og imot valget hans i støttegruppen på FB.
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Hehe, det er ganske mange i hans nærmiljø som er drittlei av at han later som om at han er den eneste som kan representere groruddalen. Og man blir jo ingen god politiker som får gjennomslag om man ikke møter opp på et eneste møte. Hjelper ikke å prate med folket da. Spesielt ikke når det er veldig mange han ikke snakker med.
|
|
|
#4 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Det er sikkert mange ulike oppfatninger av han, men at han har promotert dalen på mange fine måter og satt søkelys på reelle utfordringer er vel udiskutabelt.
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Nei, det er høyst diskutabelt.
|
|
|
#6 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
Sv: Er det greit å bytte politisk parti?Jeg syns det er helt greit. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Klar
|
Sv: Er det greit å bytte politisk parti?Hvis det er sånn at han ikke har gjort jobben sin for AP, hvorfor er det ikke da greit at han bytter parti? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Der er jeg helt enig. Det er ikke mange andre politikere som så tydelig snakker med folk og de som har utfordringer. Mulig han er ekstra flink til å ha pressens lys på seg, det vet jeg ingen ting om . Jeg kommer ikke på en eneste annen politiker, selv ikke lokale, som så tydelig er ute der folk lever livene sine og snakker politikk ut fra det.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|