Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

I utakt med virkeligheten eller ei - kronikk om partibytte og sånt i Oslo

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-20, 10:55   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I utakt med virkeligheten eller ei - kronikk om partibytte og sånt i Oslo

Jeg er enig med Poly, jeg har også stusset på det voldsomme oppstyret rundt overgangen. Jeg tror nok det er mye internt her, som ikke nødvendigvis kommer ut. Jeg tror kanskje mange i AP har "holdt ut" med Bøhler, mer enn omvendt, nettopp fordi han er en populær mann i sine kretser. Men han er også en figur som utenfor disse kretsene som lenge har blitt latterliggjort. Om han virkelig har dratt mange stemmer syns jeg det er vanskelig å vite. Jeg tror hvertfall at Bøhler ønsker/mener at det er slik.

Jeg er ikke i AP, men syns generelt at Bøhler har tatt mye plass, og at det finnes mange yngre stemmer i AP jeg syns det er på tide å løfte fram, framfor en mann passert pensjonsalder. Om det var partiet og saka han virkelig brant og jobbet for så ville jeg tro at han hadde interesse av å gi litt plass til kommende generasjoner.

Rollness kan som vanlig ta seg ei bolle. Det er umulig å dra noe essens ut av hoveringen hans.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-20, 12:00   #2
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skjønner heller ikke helt greia, men mangler også Oslo/Groruddalsperspektivet.
Men undret meg (som Rollness, som jeg sjelden er enig med skal sies) over at sentrale medier trekker fram brystkassa til Bøhler, og at man omtaler Senterpartiet som et parti for storbønder. Lippestad skiftet jo også parti samme uka mer eller mindre, hørte ikke at han fikk noe tyn.

Syns forøvrig Mimir Kristjansson hadde noen gode poenger
https://www.facebook.com/mimir.krist...58676290725498

Galathea er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-10-20, 12:28   #3
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

... Men undret meg (som Rollness, som jeg sjelden er enig med skal sies) over at sentrale medier trekker fram brystkassa til Bøhler, og at man omtaler Senterpartiet som et parti for storbønder. Lippestad skiftet jo også parti samme uka mer eller mindre, hørte ikke at han fikk noe tyn.

Syns forøvrig Mimir Kristjansson hadde noen gode poenger
https://www.facebook.com/mimir.krist...58676290725498

Ja, ikke sant? Det var derfor kronikken til Rolness fanget min interesse i første omgang.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.