|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: I utakt med virkeligheten eller ei - kronikk om partibytte og sånt i OsloJeg er enig med Poly, jeg har også stusset på det voldsomme oppstyret rundt overgangen. Jeg tror nok det er mye internt her, som ikke nødvendigvis kommer ut. Jeg tror kanskje mange i AP har "holdt ut" med Bøhler, mer enn omvendt, nettopp fordi han er en populær mann i sine kretser. Men han er også en figur som utenfor disse kretsene som lenge har blitt latterliggjort. Om han virkelig har dratt mange stemmer syns jeg det er vanskelig å vite. Jeg tror hvertfall at Bøhler ønsker/mener at det er slik.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I utakt med virkeligheten eller ei - kronikk om partibytte og sånt i OsloJeg skjønner heller ikke helt greia, men mangler også Oslo/Groruddalsperspektivet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Permakulturell
|
Sv: I utakt med virkeligheten eller ei - kronikk om partibytte og sånt i Oslo
Ja, ikke sant? Det var derfor kronikken til Rolness fanget min interesse i første omgang.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|