|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Shake it out!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TKan man skjære bilister og syklister over en kam, kan man gjøre det med folk fra Bærum også.
Now it's nothing but MY way! ![]() Sist redigert av Milfrid : 13-10-20 kl 11:28. |
|
|
|
|
#2 |
|
Permakulturell
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
SERIØST? (Det er en grunn til at jeg holder meg unna kommentarfelt - det er ikke sunt for meg.)
|
|
#3 |
|
Shake it out!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Seriøst ja!
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Folk har ikke peiling. Her var det link til en gladsak i avisa på FB om et område ned mot sjøen, nedenfor et hotell, som endelig skal opparbeides med trapp og sitteplasser m.m. (nå ser det ikke ut). Diverse negative kommentarer fulgte selvsagt i kommentarfeltet, om at pengene heller burde brukes på sykehusplasser o.l. Før en eller annen gluping som hadde giddet å lese hele saken gadd å påpeke at det trolig ikke var Stordalen (utbygger av hotellet) sitt ansvar å betale for kommunens sykehjemsplasser.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|