|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TDet er ganske frustrerende når enkelte sier at de MÅÅÅÅ ha glutenfritt, du lager ekstra glutenfritt, så kommer de - og spiser det glutenholdige! Da klarer jeg ikke å ta det den aktuelle personen sier så nøye etterpå. |
|
|
|
|
#2 |
|
Shake it out!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Nemlig!! For de er det plenty av. Dessverre.
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Det er dette jeg virkelig ikke skjønner? Hvorfor?
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
Eh. Jeg snakker ikke om hva jeg gjør. Jeg snakker om hva som er en økende trend, og hva som forskning også fokuserer på som et problem med at en haug med mennesker påroper seg diagnoser de ikke har. Jeg klarer ikke å spa opp kilder på stående fot, men da jeg studerte ernæring ble dette tatt opp som en høyst reell problemstilling - og da ble det også påpekt at man kan bli feilernærte med å Google seg fram til kostrelaterte sykdommer man ikke har.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|