Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Donald Trump

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-20, 18:59   #1
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Donald Trump

Men tenk - den nye visepresidenten er en farget kvinne! Det er en historisk dag.

Gammel 06-11-20, 19:06   #2
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Det ser altså ut til at Trump må ut, men selv om han er en farlig og ustabil dritt så har han ikke bare drevet med fandenskap. Jeg tror det var Tallulah som hadde en fin og ganske grundig gjennomgang av det tidligere. Biden får jo en kjempejobb med å bygge landet på ny, jeg håper han og Harris setter inn massive støt i den retningen. Kanskje de også skulle lære litt av den siviliserte verden når det f.x. gjelder manntall, helsetilbud, reproduksjonslære, tilgang på preventiver, tidlig abort osv. Det er lov å drømme.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 06-11-20, 19:14   #3
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Det ser altså ut til at Trump må ut, men selv om han er en farlig og ustabil dritt så har han ikke bare drevet med fandenskap. Jeg tror det var Tallulah som hadde en fin og ganske grundig gjennomgang av det tidligere. Biden får jo en kjempejobb med å bygge landet på ny, jeg håper han og Harris setter inn massive støt i den retningen. Kanskje de også skulle lære litt av den siviliserte verden når det f.x. gjelder manntall, helsetilbud, reproduksjonslære, tilgang på preventiver, tidlig abort osv. Det er lov å drømme.

Ja det hadde vært noe Men så lenge republikanerne med senator Mitch McConnel har flertall i senatet så kan Biden slite med å få til så mye.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 06-11-20, 20:39   #4
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Men tenk - den nye visepresidenten er en farget kvinne! Det er en historisk dag.

For første gang i historien har vi også en "second husband" i stedet for second lady, og dersom jeg hørte riktig så er han jødisk.

Gammel 06-11-20, 22:44   #5
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kahlan, her.

For første gang i historien har vi også en "second husband" i stedet for second lady, og dersom jeg hørte riktig så er han jødisk.

Jeg så på CNN og en av ankerdamene spurte hva han evt. skulle kalles, second husband eller second dude. Jeg syns second husband høres ut som at hun er gift for andre gang.

zinatara er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.