|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd #6I dag blir det en gammel klassiker, fiskeboller i hvit saus. |
|
|
|
|
#2 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd #6Dypdykk i fryseren igjen (må jo lage plass til kalkun, ribbe, hjemmelaget sylte, julekake og andre julegodsaker), og det ble en rest gulrotsuppe (til meg og mannen), kjøttsaus (serveres med spaghetti til lillesøster, storebror og bestevennen hans) og kyllinglår (til kresne lillebror, som ikke vil ha noe av det andre).
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd #6Kjøttboller med pasta etter denne oppskriften. Litt endring for å gjøre den glutenfri - brukte potetmel istedet for strøkavring til å spe svinekjøttdeigen også hadde vi glutenfri pasta til.
|
|
#4 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd #6
Det skjedde ikke. Måtte jobbe lenge, og kastet sammen en eggerøre og baconsandwich før sulten tok oss. Godt det og! |
|
|
|
|
#5 |
|
koko
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd #6Mannen spiste på jobb og jeg lagde noe pytt-i-panne-greier til ungene og meg. Eller til ungene da, for jeg feilberegna jo helt. Så da ble det wienerpølse i lompe med aivar, sennep og sprøstekt løk på meg. Klager ikke, det var veldig godt.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|