Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor ofte går dere ut?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-07, 15:27   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hjelp. Jeg leser denne tråden og oppdager at jeg ikke kan huske sist jeg var på byen.

....... tenke, tenke ......... jeg var jo på ModneMødre-treff i mai i fjor. Er det virkelig sist gang??????

Vi går mye ut og spiser, men det teller jo ikke. Og hvis vi skal på fest så er det stort sett privatfester. Det blir ikke så mange av dem heller, men noen.

Gammel 12-08-07, 00:30   #2
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Hjelp. Jeg leser denne tråden og oppdager at jeg ikke kan huske sist jeg var på byen.

.......

Jeg har aldri vært noe glad i å gå på byen, igrunnen. Syns det er bråkete, og masse tullete oppførsel på ellers oppegående folk

Ofte på byen for meg er hver/annenhver helg, sjelden er en-to ggr i året.

De gangene jeg har vært på byen så har jeg drukket 5-6 glass vin omtrent, tror jeg. Har vel gått hjem rundt to-tiden. Er ingen festbrems men drar ikke i gang heller

Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 23:51   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

....... tenke, tenke ......... jeg var jo på ModneMødre-treff i mai i fjor. Er det virkelig sist gang??????

Vi går mye ut og spiser, men det teller jo ikke. Og hvis vi skal på fest så er det stort sett privatfester. Det blir ikke så mange av dem heller, men noen.

Signerer omtrent i sin helhet.

Og er ikke flau av det engang. Jeg går jo ut for å spise med venninner eller med mannen sånn dann og vann, og av og til blir det et par øl etterpå. Men "på byen"? Nei, det er så godt som aldri. Jeg syns rett og slett ikke det er så gøy. Jeg liker best å treffe folk jeg kjenner og liker på et sted der det går an å snakke med dem. :boring:

Gammel 13-08-07, 00:02   #4
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Veldig sjelden, 2-3 gonger i året kanskje.
Var faktisk ute i går. Hadde heilt barnefri frå midt på dagen i går til svigers kom hit med dei kl fire i ettermiddag. Deilig
Var ute på konsert på kvelden, blei ikkje så altfor seint men sov til kvart over elleve i dag.
Likar godt å gå ut på store ting som skjer her, då er det alltid masse kjentfolk ute og masse liv. Morro .

Gammel 13-08-07, 00:09   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg liker best å treffe folk jeg kjenner og liker på et sted der det går an å snakke med dem. :boring:

Det er det eneste jeg gjør når jeg "går ut", så hvis ikke det gjelds, så går jeg aldri ut.

Jeg "går ut" med venninner eller kolleger eller med mannen min og felles venner, og drikker kanskje typisk mellom tre og seks halvlitere, eller jeg sitter hjemme hos venner og drikker en flaske vin eller to. Drar hjem i totiden, kanskje? Bruker sjelden veldig mye penger på å "gå ut", siden jeg nesten alltid bare drikker øl, men spiser vi middag ute blir det naturligvis mer. Hvor ofte dette skjer, fluktuerer litt, men en gang i måneden, sånn i snitt? (Og da regner jeg ikke med "hele familien på billig restaurant med en øl til" eller "en øl etter kino", som begge deler kan finne på å inntreffe sånn en gang i måneden.)

Å gå på "disko" har jeg aldri drevet med, og "å feste" er ikke et ord som hører hjemme i mitt bruksvokabular heller.

Hva som er "ofte" kommer an på hva folk regner som å "gå ut". Hvis man mener å drikke til morgenkvisten og ligge som et slakt hele neste dag, synes jeg det er ofte å gjøre det hver uke. Og hvis man regner alt av kafe-, restaurant- og pubturer, så synes jeg det er sjelden å gjøre det mindre enn én gang i måneden.

Gammel 13-08-07, 23:14   #6
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er det eneste jeg gjør når jeg "går ut", så hvis ikke det gjelds, så går jeg aldri ut.

Nei, jeg hadde kanskje en snever definisjon, her? Så for meg "på byen" som "vorspiel og så ut på et støyende sted og drikke mer", liksom.

Sånn "ut og spise sushi og ta et par øl etterpå" gjør jeg jo dann og vann. Men det er vanskelig å si noe gjennomsnitt, siden den slags er blitt litt begrenset av graviditeter/barseltid 3 av de siste 5 1/2 årene..

1-2 ganger per måned, kanskje, sånn når jeg ikke er gravid?

Gammel 14-08-07, 18:49   #7
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Sånn "ut og spise sushi og ta et par øl etterpå" gjør jeg jo dann og vann.

SUSHI!!!!

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 19:02   #8
Anonyma
Aktiv

Anonyma sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
Anonyma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er aldri ute på by'n, kan ikke huske sist jeg var ute. Var engang ei skikkelig party-løve, men det er minst 10-12 år siden, men jeg har aldri drukket. Jeg er sjelden ute og spiser uten unger, så jeg er vel den største fest-bremsa på hele FP
Sist jeg og mannen var ute alene på resturant og kino var vel for omtrent 3 år siden, og etter å ha lest svarene her kategoriseres vel det som sjelden...

Gammel 14-08-07, 19:42   #9
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er sjelden på byen - kanskje 2 ganger i året. Syns det er mye koseligere å ha fest hjemme med gode venner, mat og vin - det blir kanskje en gang i måneden.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17.