Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Fortell meg om robotstøvsugere

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-20, 16:41   #1
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Fikk Roborock 6s til bursdag i november. Du må selv bære den mellom etasjene, men den holder styr på forskjellen mellom etasjene. (Det er visst en ganske ny oppgradering av software som gjør at den takler etadjeskiller.)

Er du fornøyd?

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-20, 16:55   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Er du fornøyd?

Ja. Men med bursdag midt i november, så har jeg jo ikke testet det ut over tid.

Vi skulle ha gjester på lørdag, og det var veldig deilig at den kunne jobbe på egenhånd mens vi lagde mat.

Gammel 09-12-20, 17:08   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Fikk Roborock 6s til bursdag i november. Du må selv bære den mellom etasjene, men den holder styr på forskjellen mellom etasjene. (Det er visst en ganske ny oppgradering av software som gjør at den takler etadjeskiller.)

You and me both! Jeg fikk også S6 MaxV

Vi er superfornøyde. I Tek.no sin test så poengterte de hvor dyktig den er til å sense f.eks. en lader som ligger henslengt under en sofa e.l. i stedet for å bare kjøre over den. Den viser også hva den har senset i appen på sin ferd. Fikser stolben bra, men vi har barkrakker på kjøkkenet. Vi har valgt å sete 4 av 6 oppned på bordet når den går slik at alt av smuler tas. De er smalere i "benstillingen" enn vanlige stoler. I spisestuen lar vi stolene stå som normalt, men der er det heller ikke like mye grus som på kjøkkenet.

Moppefunksjonen kan bli bedre. Vi er ikke ferdige med å teste den ut på det området egentlig, men så langt så tenker vi at den ikke egner seg spesielt bra til flekker, men den vasker kjøkkengulvet normalt rent liksom.

Vi bruker den i begge etasjer. Funker finfint. Har maps i begge.

Jeg synes ikke ekstradeler koster mye i norske butikker, så hadde ikke giddet å handle fra Kina. (jeg venter fortsatt på skinnremmer til Garminklokken til Poden som jeg handlet for flere måneder siden, da jeg ikke fikk tak i det her...). Vi har dog ikke hatt behov for ekstradeler så langt.

Jeg vil ha en på hytta også

Vår har egentlig fått navnet Joe, i hvert fall midlertidig. Ikke fullt spenstig nok for moi, men jeg fikk den på dagen Joe vant valget så det ble liksom litt sånn

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:03.