Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #9

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-20, 13:43   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9

Jeg var så glad i går. Det var så nedtur da julesamlingen for seksjonen ble avlyst, men sjefen lovet en god erstatning (som han på ingen måte omtalte som fullgod). Vi hadde 4 timers samling i går. Alle fikk bestille mat fra nærområdet der vi bor - jeg fant et sushisted som kunne levere til kl 12.

Vi hadde først en seanse hvor vi ga hverandre skryt, og sjefen var så flink til å fasilitere at det ikke ble kleint. Deretter hadde vi digitalt escape room - og det var kjempegøy. Og etter at vi hadde spist så hadde vi en quiz laget av en på seksjonen min som er quizmaster på ordentlig. Det var så trivelig og fint som det kan få blitt i disse dager.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:12.