Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Dine beste konsertopplevelser?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-07, 23:33   #1
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste konsertopplevelser?

- Alle med C.C Cowboys - og det er mange
- Guns´n Roses på Valle Hoven.....92?
- Metallica i Oslo....når kan det ha vært - 93?
- Seigmen, Roskilde.....96?
- Red Hot Chili Peppers, Roskilde-96 (er egentlig ikke veldig fan, men det var min mest energirike konsert, godt "inspirert" av alkohol).
- En konsert med Crash Test Dummies ved sentrum Scene....93?
- Stage Dolls og Dum Dum boys på en bygdescene....90?

Det er mange mange flere som har gjort inntrykk. Jeg er stort sett godt fornøyd når jeg har vært på konsert.

Jeg er fortsatt lei meg for at jeg gikk glipp av konsert med The Cranberries på Roskilde i -95. Det hadde nok blitt en stor opplevelse. Jeg var hodestups forelsket en kompis (som nå er min mann), og valgte å ta vare på ham (som ikke var i stand til å delta) framfor å få med meg konserten. Har aldri siden hatt sjans til å gå på konsert med The Cranberries.

Gammel 09-08-07, 23:42   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min siste konsert var for noen uker siden. Den var på stranden i Cannes og det var mange mennsker der. Det var tildekket mot Boulevard de la Croisette, men mange stod og danset på gangpromenaden. Vi så rett ned på scenen og jeg kunne ligge i sengen og se om jeg ønsket. Det var

(Kilde: youtube.com)
og det var nostalgisk bra og morsomt å se på. I tillegg hyggelig med en uvented gratiskonsert. Flott dans.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 00:05   #3
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Matt & Kim på Øya i går var veldig gøy. Gillian Welch på Down On The Farm forrige helg var knallbra. Begge går rett inn på "se igjen ved første anledning"-listen, og plater er bestilt.

Ben "begrenser seg til konserter siste uke" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 22:24   #4
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg er fortsatt lei meg for at jeg gikk glipp av konsert med The Cranberries på Roskilde i -95. Det hadde nok blitt en stor opplevelse. Jeg var hodestups forelsket en kompis (som nå er min mann), og valgte å ta vare på ham (som ikke var i stand til å delta) framfor å få med meg konserten. Har aldri siden hatt sjans til å gå på konsert med The Cranberries.

Jeg overvar konserten, og den satte ikke dype spor. Men så har jeg heller aldri vært deres største fan. Du gjorde nok lurt i å ta vare på han som i dag er din mann!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.