Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Firma for å lage peisinnsats, Oslo? (alt: Bærum)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-20, 14:26   #21
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Firma for å lage peisinnsats, Oslo? (alt: Bærum)

Den var lekker, den du viser. Et argument til for å rive den gamle helt er at en stor del av varmen kommer fra risten på toppen og elementet over peisen, og risten vår er ganske mye større enn de pleier å være på gamle murte peiser, så jeg tror effektivitet og varme er bedre om dere setter inn en helt ny.

Jeg kjenner godt til knock-on effekten :vi kjøpte vår peis etter at vi skulle bytte ut ødelagt vask på kjøkkenet til 3000 kr, det ballet litt på seg for å si det sånn.

Gammel 20-12-20, 18:19   #22
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror deg er det det koster. Søsteren min har nettopp montert peisovn (denne kom som ferdig byggesett og er enklere enn å sette inn og tilpasse peisinnsats, tror jeg), og det koster 15’. På et sted et stykke utenfor Oslo.

Ellers kan jeg virkelig anbefale innsats. Vi har det og vår peis varmer skikkelig!

Jeg tror også at det er det det koster.
Vi fikk montert denne for tre år siden, og da lå monteringskostnaden på 15-ish tusen, mener jeg å huske.
https://nordpeis.no/Produkter/Peis/Frittstaaende/Odense

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-20, 18:21   #23
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig fin peis, Poly.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.