|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid mener du er innafor når noe kan kalles en rask middag?Poteter må skrelles, allerede der ryker de på "RASK" middag altså.
|
|
|
#2 |
|
can-jur
|
Sv: Hvor lang tid mener du er innafor når noe kan kalles en rask middag?
Det må de ikke.
|
|
|
|
#3 |
|
Sv: Hvor lang tid mener du er innafor når noe kan kalles en rask middag?
De må skrelles enten før eller etter de er kokt. Bortsett fra nypoteter som spises med skallet på. (ikke koker jeg heller. Jeg damper) og vi pleier skrelle før. Jeg regner det i alle fall ikke som en rask middag om 5 åringen skal skrelle selv en varm potet. Nå har ikke vi prioritert å lære de større å gjøre det heller. For vi pleier skrelle kalde.
|
|
|
#4 |
|
Sv: Hvor lang tid mener du er innafor når noe kan kalles en rask middag?Hos oss er rask middag dessuten noe som spises fort, også av den ekstremt sakte - spisende 9 åringen, det utelukker egentlig poteter av den grunn også.
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid mener du er innafor når noe kan kalles en rask middag?For meg er rask middag som er selvlaget en middag der alt kan lages og bordet dekkes mens pastaen eller risen koker, så 15-20 min fra jeg setter på vannet til vi spiser. Jeg bruker gjerne noen helgetimer på å lage middager til fryseren, men i hverdagen etter jobb og med sultne barn så bør maten komme på bordet fort. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|