|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Permakulturell
|
Sv: Lær meg hvordan jeg kan like oppvarmede poteter!Jeg lette etter kræsja poteter, men fant ikke oppskriften jeg lette etter. Men jeg fant indiske crunchpoteter - det ligner litt, og høres godt ut!
|
|
|
#2 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lær meg hvordan jeg kan like oppvarmede poteter!Jeg er enig med Nextlife, de må ikke bare varmes opp og spises som de er, da er de ikke gode. De må omgjøres til noe annet og det kan godt være noe så enkelt som å dele i biter og steke i panne.
|
|
|
#3 |
|
Rockesøster
|
Sv: Lær meg hvordan jeg kan like oppvarmede poteter!
Ja, kræsjpoteter er så godt.
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
At stivelsen endrer seg snakket vi faktisk om i dag. Det er en sånn funfact som er morsom. Men at det skal endre smaken?
|
|
|
|
#5 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tusen takk for tips. I går kokte jeg noen poteter bare for å prøve oppskriften din, tilpasset det jeg har av krydder. Der fikk jeg en favoritt. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|