|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva driver du med om dagen?All medfølelse Syrinx, det er slitsomt å være utmattet. Jeg håper du har hjelp eller noe slikt for å komme mer på plass igjen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lesende
Sv: Hva driver du med om dagen?
Jeg har akkurat oppgradert aktivitetsnivået til panikk. Det huset er langt fra tomt og det skal fortsatt vaskes før nøkkeloverlevering på fredag kl 12. Og hva gjør vi med alt i fryserne? 400 liter tipper jeg, med villsvin, lam, hare, plommer, rips, solbær osv. I mellomboet har vi 50 liter fryser. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Det høres ut som dere skal spise en del de neste dagene?
|
|
|
#4 |
|
Lesende
Haha, det kan man, men nå har jeg plutselig bedre kontroll på fryserne. Eldste har hentet alt sitt unntatt noen ferdigpizzaer og jeg laget en stor kjele med plommerabarbrasyltetøy i dag og fikk det ned på glass. De kan lagres i kjellerboden i mellombostedet. Den hele meterlange villsvinsiden sliter jeg med. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Godt å høre at du fikk ryddet opp og tatt tak i det meste som lå i fryseren. Krysser fingrene for at også villsvinsiden blir håndtert. Og hvis ikke, så passer den nok helt perfekt på <sett inn reklamemusikk>finn.no.
|
|
|
#6 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hva driver du med om dagen?Her er hele familien i karantene etter et lokalt utbrudd, og det er fordeler og ulemper med det. Deilig med rolige morgener og at ungene kan være litt lengre oppe på kveldene, men jeg fungerer veldig dårlig som lærer, samtidig som jeg burde konsentrere meg om eget skolearbeid og husarbeid. Går tur stort sett hver dag etter middagen, og det gjør veldig godt. Lar ungdommene styre dagene sine selv, i stedet for å mase og styre rundt dem, og det er godt, både for dem og meg.
|
|
|
#7 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Legger ut på facebook om noen av dine venner er villige til å oppbevare for deg mot noe i bytte?
|
|
|
#8 |
|
Lesende
Takk for tips. Det har ordnet seg ved at Eldste hentet sitt, jeg lagde syltetøy av flere liter og en del viste seg å være oppbygd juks/luft. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|