Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva driver du med om dagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-21, 16:37   #1
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva driver du med om dagen?

All medfølelse Syrinx, det er slitsomt å være utmattet. Jeg håper du har hjelp eller noe slikt for å komme mer på plass igjen.

Det jeg driver med om dagen er å pakke oss ut av huset, det skal vaskes før ny eier overtar neste fredag. Utover det jobber jeg som vanlig, 40 %, og går tur med Helten eller en venninne. Jeg gleder meg til manglende stress i mellomfasen før ny bolig er innflytningklar.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 19:25   #2
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

(...)
Det jeg driver med om dagen er å pakke oss ut av huset, det skal vaskes før ny eier overtar neste fredag. Utover det jobber jeg som vanlig, 40 %, og går tur med Helten eller en venninne. Jeg gleder meg til manglende stress i mellomfasen før ny bolig er innflytningklar.

Jeg har akkurat oppgradert aktivitetsnivået til panikk. Det huset er langt fra tomt og det skal fortsatt vaskes før nøkkeloverlevering på fredag kl 12. Og hva gjør vi med alt i fryserne? 400 liter tipper jeg, med villsvin, lam, hare, plommer, rips, solbær osv. I mellomboet har vi 50 liter fryser.

Gammel 12-01-21, 08:37   #3
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jeg har akkurat oppgradert aktivitetsnivået til panikk. Det huset er langt fra tomt og det skal fortsatt vaskes før nøkkeloverlevering på fredag kl 12. Og hva gjør vi med alt i fryserne? 400 liter tipper jeg, med villsvin, lam, hare, plommer, rips, solbær osv. I mellomboet har vi 50 liter fryser.

Det høres ut som dere skal spise en del de neste dagene? I verste fall kan man gi bort ting på finn.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 17:17   #4
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Det høres ut som dere skal spise en del de neste dagene? I verste fall kan man gi bort ting på finn.

Haha, det kan man, men nå har jeg plutselig bedre kontroll på fryserne. Eldste har hentet alt sitt unntatt noen ferdigpizzaer og jeg laget en stor kjele med plommerabarbrasyltetøy i dag og fikk det ned på glass. De kan lagres i kjellerboden i mellombostedet. Den hele meterlange villsvinsiden sliter jeg med. Fredagsarbeid kanskje?

Gammel 13-01-21, 06:43   #5
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Den hele meterlange villsvinsiden sliter jeg med. Fredagsarbeid kanskje?

Godt å høre at du fikk ryddet opp og tatt tak i det meste som lå i fryseren. Krysser fingrene for at også villsvinsiden blir håndtert. Og hvis ikke, så passer den nok helt perfekt på <sett inn reklamemusikk>finn.no.

Hva driver jeg med om dagen? Jo, jeg forsøker å få ut testresultat fra mandagens koronatest. Symptomene er borte, men jeg er fremdeles i karantene. Blæh!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-21, 08:48   #6
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er hele familien i karantene etter et lokalt utbrudd, og det er fordeler og ulemper med det. Deilig med rolige morgener og at ungene kan være litt lengre oppe på kveldene, men jeg fungerer veldig dårlig som lærer, samtidig som jeg burde konsentrere meg om eget skolearbeid og husarbeid. Går tur stort sett hver dag etter middagen, og det gjør veldig godt. Lar ungdommene styre dagene sine selv, i stedet for å mase og styre rundt dem, og det er godt, både for dem og meg. Ser ut som om smittetallene går ned rundt oss nå, så tror ikke det er lenge før vi er tilbake der vi var før jul, så det lover godt.

Gammel 13-01-21, 10:09   #7
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Legger ut på facebook om noen av dine venner er villige til å oppbevare for deg mot noe i bytte?

Gammel 13-01-21, 18:07   #8
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Legger ut på facebook om noen av dine venner er villige til å oppbevare for deg mot noe i bytte?

Takk for tips. Det har ordnet seg ved at Eldste hentet sitt, jeg lagde syltetøy av flere liter og en del viste seg å være oppbygd juks/luft.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:23.