Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-21, 23:56   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets sommerferie Oslo-Stavanger

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hmm, husker jeg så feil? Vi var på Rjukan i sommer. På vei hjem til Kristiansand kjørte vi Rauland, over Haukeli, så over Hovden og ned RV9. Man tar av til Suleskar fra Brokke, 45 min sør for Hovden. Leste som Tallulah skulle kjøre fra Rjukan; men det kan tenkes jeg tok feil der.

Joda, det har du rett i, men da kjører du ikke over Haukeli. Du tar sørover mot Hovden og Brokke ved Edland/Haukeligrend, og det er før Haukeli begynner.

Dere må enten ha kjørt nordover fra edland til Rauland for å komme til Rjukan, eller via Vinje. I ingen av tilfellene krysser man Haukeli.

Tally, hvis dere krysser Haukeli ville jeg unngått tunnelene og kjørt over den smale, gamle veien de kilometerne man kan det. Det er ikke langt og veldig vakkert.

Sist redigert av Hyacinth : 23-01-21 kl 00:02.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-01-21, 23:57   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi var også på Rjukan i sommer. Det var både pent og spennende. Mye mer interessant enn jeg hadde trodd på forhånd.

Gammel 23-01-21, 00:04   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vi var også på Rjukan i sommer. Det var både pent og spennende. Mye mer interessant enn jeg hadde trodd på forhånd.

Enig. Vi hadde noen utrolig flotte dager der. Leide en fin hytte og opplevde mye. Kan gjentas. Jeg har vært der som barn siden mine besteforeldre hadde hytte på Rauland.

Gammel 23-01-21, 00:06   #4
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi lurer på Telemarksferie i sommer, så jeg noterer meg Rjukan.

Gammel 23-01-21, 00:13   #5
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Vi lurer på Telemarksferie i sommer, så jeg noterer meg Rjukan.

Vemork var bra. Vi gikk tur opp slalåmbakken, var i klatreparken og gikk til Gaustatoppen. Leide fin hytte på finn.

Gammel 23-01-21, 00:02   #6
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Joda, ddt har du rett i, men da kjører du ikke over Haukeli. Du tar sørover mot Hovden og Brokke ved Edland/Haukeligrend, og det er før Haukeli begynner.

Dere må enten ha kjørt nordover fra edland til Rauland eller via Vinje. I ingen av tilfellene krysser man Haukeli.

Nei, mulig man ikke gjør det? Kun jeg som innbiller meg det? Det står vel Haukeli på skiltet, men man kjører ikke der.

Gammel 23-01-21, 00:03   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Nei, mulig man ikke gjør det? Kun jeg som innbiller meg det? Det står vel Haukeli på skiltet, men man kjører ikke der.

Nei, man kjører oppover mot Haukelifjell like etter at man har passert veien som går sørover i Setesdalen.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.