Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.
Det fine med å ha hatt nervene utenpå i snart et år er at man blir emosjonelt avstumpet. 
Avstumpet - og ujustert.
Jeg lo godt og synes vi hadde det veldig morsomt i helgen da barna tok etter meg og sa "Å, du vil ikke ha samme smak på potetgullet som meg? Nei, da kan jeg vel bare dra til helvete jeg da." Hun på 11 var i fyr og flamme over å kunne slenge ut av seg såpass drøy og unødvendig bannskap og jeg bare
Helt til mannen kom inn i rommet og var pedagogisk og kje-hedelig og fortalte 11-åringen om når det passer å banne og at det ikke er sånn at hun kan bruke disse glosene hjemme hos andre og alle de greiene der... Og sa strengt til meg at jeg må huske at vi skal møte andre igjen en gang, og 11-åringen får overtenning og lirer av seg ting som dette når det på ingen måte passer OG DA KOMMER JEG TIL Å ANGRE!
Og han har vel rett. MEN FOR FAEN! Jeg har ikke fått jazzet med venner på evigheter. Så da må jeg jo ta til takke med barna da. JEG VAR I DET MINSTE IKKE FULL!!!
|