Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sko med pigger

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-21, 09:20   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med pigger

Jeg synes problemet med Nordic Grip er at de spenner over for mange størrelser. Mine er 34-37 (tror jeg), men de er mye mer 37 enn 34. Det går fint på tur/fjellsko, men på joggeskoene strammer de for langt opp rundt tærne, og glir bak hælen. Jeg skled fordi jeg plutselig gikk med piggene bak på skoen, i stedet for under.

Gammel 28-01-21, 10:28   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg synes problemet med Nordic Grip er at de spenner over for mange størrelser. Mine er 34-37 (tror jeg), men de er mye mer 37 enn 34. Det går fint på tur/fjellsko, men på joggeskoene strammer de for langt opp rundt tærne, og glir bak hælen. Jeg skled fordi jeg plutselig gikk med piggene bak på skoen, i stedet for under.

Den ser jeg faktisk. Jeg har 37-41, og siden jeg bruker 39-40 er de helt perfekte. Men da jeg vurderte å kjøpe et par til min mor, som bruker 41 i sko, ble jeg veldig i stuss. Neste størrelse e 41-47, tror jeg. Eller 41-45, muligens.

Sist redigert av Hyacinth : 28-01-21 kl 11:28.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-21, 21:19   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har disse også, men de gidder jeg ikke bruke engang. Jeg har slitt med at de faller av.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-21, 21:39   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig glad i mine Icebugs. Kjøpte dem på tilbud på XXL (kostet under 1000,-) for tre år siden. De er godt brukt og funker fortsatt fin-fint. Jeg har fått et helt annet forhold til holke-vintre etter at jeg skaffet meg dem. Det er noe heklt annet enn brodder.

Gammel 29-01-21, 11:49   #5
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg har disse også, men de gidder jeg ikke bruke engang. Jeg har slitt med at de faller av.

Mine også, de er ikke til å stole på i nedoverbakker, har mistet de flere ganger.

Gammel 29-01-21, 14:30   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Mine sitter som støpt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.