Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Tør du gå på villis?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-21, 11:46   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 362
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tør du gå på villis?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg må kanskje spørre dem, ja.

Ja, gjør det - så blir du tryggere. Jeg tenker at ansvarlige speiderledere sjekker forholdene på forhånd, men aner ikke om det er tilfelle. Og uansett er det fint for dem å bli minnet på viktigheten av god informasjon når man skal ut på slike ekspedisjoner.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-21, 11:47   #2
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Ja, gjør det - så blir du tryggere. Jeg tenker at ansvarlige speiderledere sjekker forholdene på forhånd, men aner ikke om det er tilfelle. Og uansett er det fint for dem å bli minnet på viktigheten av god informasjon når man skal ut på slike ekspedisjoner.

Gammel 01-02-21, 12:33   #3
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Jeg er skeptisk til havis, men går på vann om jeg enten vet det er målt (det legges ut cm på en lokal gruppe her), eller har målt selv. Kartlegger alltid hvor det er utløp/innløp og holder meg langt unna det.

Det som er greit å være klar over er at man ikke ensidig kan stole på andre når det gjelder det med is. Du må ta ansvar selv.
Ikke stol på at det er trygg is bare fordi andre går der. Jeg synes siden https://varsom.no/isvarsling/ gir god informasjon i så måte.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.