Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

De aller beste seriene

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-21, 11:38   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De aller beste seriene

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Min første serieboyfriend var Spike i en serie med unge (skole?) journalister. Hva het den da? Gikk mest sannsynlig på NRK. Han var opprørsk og forelsket i den prektige redaktøren. Han fikk henne til slutt. Nyhetsgjengen, eller noe lignende het den på norsk.

Jeg kom da på det i natt. Serien het Avisgjengen og avisen var junior Gazette. Jenta i serien ble spilt av hun som spiller Saffron i Absolutley faboulus.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-21, 15:46   #2
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: De aller beste seriene

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg kom da på det i natt. Serien het Avisgjengen og avisen var junior Gazette. Jenta i serien ble spilt av hun som spiller Saffron i Absolutley faboulus.

Ja! Det var et mandagshøydepunkt da den gikk! Jeg blir alltid nostalgisk når jeg ser hovedpersonen igjen. En annen ungdomsyndling var Helene og gutta (siden jeg tok fransk på vgs), og jeg husker også at vi så en nyyydelig serie med Gerard depardieu (kilden?) i den tiden. Den aller første (knirk) versjonen av House of card (fantastisk!) samt MASH var også favoritter. Jeg er også interessert i link!

Av "nyere" serier:
Queen of Gambit
The Crown
Happy Valley (bortsett fra castingen, Grantchester som skurk, liksom!?)
The wire (krimserien)
Morse

Agatha Christie klassikerne med Poirot og miss Marple

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.