|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg virkelig rasist?
Det er alltid fint aa oppdatere seg men det er litt utrolig aa ikke ha fatt med seg "neger debatten" som har kommet opp med jevne mellomrom i mange mange aar (mist 10 aar) Har du lest alle linkene i den traaden som Irma linket til? African Youth har reist rundt paa norske skoler siden 80 tallet og gitt foredrag om hvorfor man ikke skal si neger, det er mange fine linker der som vil forklare masse bakgrunn til dette ordet. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
Reiser de rundt i hele landet?
|
|
|
#4 |
|
er grønn og fin.
|
Jeg har aldri hørt at de har vært på skoler i området her, eller noen av skolene jeg har gått på.
|
|
|
#5 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror nok ikke det "gitt". De har reist mye i bygder da de har fatt masse henvendelser derifra baade fra laerere og fra frustrerte foreldre. Det er ogsaa paa eget initaitiv fokus paa mindre steder i norge da de vet mange barn med afrikansk eller svart opphav vokser opp rundt om i bygde norge. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|