|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmFrå ungdommen hugsar eg the Outsiders som ein film med gråte-potensiale (i tillegg til ei herleg samling av unge godbitar i rollane).
|
|
|
#2 |
|
Textrovert
|
Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen film
Den så vi i går. Trettenåringen hadde lenge ytret et ønske om å se den, så etter å ha snakket om den en del, kjøpte vi den og benket oss ned foran tv-en i går. Det gikk mye bedre enn første gang jeg så den; Det var nemlig to uker etter at jeg fikk nevnte trettenåring. IKKE en film å se like etter en fødsel.
|
|
|
#3 |
|
Fortynnet
|
Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen film
Nei, det var det jeg insisterte på da moren min prøvde å få meg med for å se den like etter at min trettenåring ble født. (Jeg hadde jo to barn fra før, så jeg visste det...) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra en spinoff: Den mest hjerteskjærende scenen du vet fra noen filmHuff, da jeg nettopp hadde fått min nå toåring var det protestkonserter i forbindelse med G8-toppmøtet. Type Bob Geldof-konsert, hvor man fikk smurt utover tv-skjermen bilder av avmagrete afrikanske spedbarn med apatisk blikk, mens jeg satt og ammet min sunne, friske og runde nyfødte.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|