|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ultra pro fra TupperwareDenne mnd ville jeg kjøpt den lave 3,3L. Siden det er den som er på tilbud. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Ultra pro fra Tupperware
Ja, ser den er på tilbud, men er den ikke ekstra lav? Jeg har flere ildfaste fat både med og uten lokk, og tenkte kanskje at det vil ikke gi meg så mye ekstra. Jeg får f.eks. ikke en hel kylling oppi den (selv om den vanligvis går i airfryeren), men får jeg oppi one pot finners annet enn lasagne liksom?
|
|
|
|
#3 |
|
Øyboer
Sv: Ultra pro fra TupperwareJeg har både 3L og 5L i den størrelsen.. Jeg bruker nok den store mest sånn sett. Av og til bruker jeg begge bunnen mot hverandre kalkun for eksempel. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Ultra pro fra Tupperware
Ja, jeg så det nevnt tidligere i tråden at det er smart å velge samme form i ulike størrelser om man skal ha flere. Det vil også ta mindre plass når man stabler/oppbevarer vil jeg tro.
|
|
|
|
#5 |
|
Øyboer
Sv: Ultra pro fra TupperwareDet gjør det. De mindre var på tilbud for noen uker siden. Men de er du for sent til nå. Vist ikke noen av konsulentene rundt deg har et ekstra sett liggende. Da var det lav og høy med et lokk til 650kr ca. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|