|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Blir du motivert eller demotivert av at andre er flinke? | |||
| Jeg blir alltid motivert av flinke folk, uansett kontekst |
|
9 | 11,39% |
| Jeg blir som hovedregel motivert, men det finnes flinke mennesker som demotiverer meg |
|
35 | 44,30% |
| Jeg blir motivert dersom jeg fremdeles kan relatere/henge med/være like flink eller bedre |
|
12 | 15,19% |
| Jeg demotiveres ofte av flinke folk |
|
5 | 6,33% |
| Jeg demotiveres dersom de flinke er noen som jeg burde være bedre enn (i eget hode) |
|
5 | 6,33% |
| Jeg verken motiveres eller demotiveres. Min motivasjon er styrt av mine egne prestasjoner |
|
7 | 8,86% |
| Dette har jeg ikke tenkt på/ikke noe klart svar |
|
6 | 7,59% |
| Deltakere: 79. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?Jeg blir alltid motivert av flinke folk. Enten er det flinke folk i de samme tingene som jeg er flink i og da blir jeg glad for å kunne nerde, eller det er flinke folk i ting jeg ikke har snøring på og da blir jeg glad av å kunne lære ting |
|
|
|
|
|
#2 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?Jeg blir alltid motivert. Det betyr ikke engang så mye hva andre er flinke til, jeg finner inspirasjon i det nesten uansett. Elsker å omgås flinke mennesker. Jeg bare bruker det til det jeg vil gjøre selv, jeg er mest opptatt av meg selv så jeg blir ikke demotivert/misunnelig eller noe sånn, jeg gir jo egentlig beng. Jeg kan av og til kjenne på ønsket om å konkurrere direkte også, men da må det være veldig konkret og noen som står meg veldig nær, da kan det bli en morsom lek, men jeg er ikke så konkurransedrevet, jeg er jo mest opptatt av megmegmeg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?Jeg blir stort sett motivert av folk som er flinke og får lyst til å bli flinkere jeg også. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
TittelTøs
|
Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?Jeg må si meg helt enig i det Mave sa. Det er også utrolig motiverende når jeg ser folk jeg leder bli flinkere enn meg. Da slipper jeg å gjøre så mye. Neida. Joda.
|
|
|
#5 |
|
♡
|
Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|