Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Zon

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-07, 23:58   #41
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Zon

Opprinnelig lagt inn av anakonda, her.

Hvorfor drepe heeele kroppen, om du vet hvor du har fjernkontrollen?

Gammel 13-08-07, 00:06   #42
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Zonreklamen lages sikkert av de samme som har den munnsårreklamen, ja?

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 00:14   #43
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av anakonda, her.

Zonreklamen lages sikkert av de samme som har den munnsårreklamen, ja?

Du mener den med "schjerringråd"?

Jeg ser for meg lavbudsjettsaudition i køen på Nordby shoppingsenter... "Hvis du vet du skal arrangere julafton, hvorfor ikke köpa billig ribbe?"

Gammel 13-08-07, 00:18   #44
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jeg ser for meg lavbudsjettsaudition i køen på Nordby shoppingsenter... "Hvis du vet du skal arrangere julafton, hvorfor ikke köpa billig ribbe?"

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 01:23   #45
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er til å få fnatt av.

Antix-reklamen med sine shjerringråd er også mindre populær her. :grøss:

Tenk så ok reklamepausene hadde vært om flere hadde gjort som Kamille?

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 01:26   #46
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg leter febrilsk etter mute-knappen når Valentinareklamen kommer. :grøss:

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 09:02   #47
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har sett Zon-reklamen på svensk TV. Det var ikke samme dama, men reklamen var absolutt like irriterende og usympatisk.

Gammel 13-08-07, 09:09   #48
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Grusomt, jeg hopper i sofaen hver gang hun kommer på tv. Garantert en norsk dame som har bodd for lenge i Sverige.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 09:12   #49
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jøss! Jeg vet ikke hvilken reklame dere snakker om, for jeg sitter sjelden å ser på reklamepauser (eller tv i det hele tatt). Men den må ha gjort inntrykk siden den har fått egen tråd her.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 09:25   #50
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Du mener den med "schjerringråd"?

Det er akkurat den jeg mener, ja. Jeg får mer lyst til å bruke kaffegrut om jeg får meg munnsår enn den salva.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 10:14   #51
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Jeg blir rett og slett sint av zon dama. I tillegg trykker hun ut halve tuben for å gni på en liten flekk på ryggen.

Men sånn fra et markedsføringsperspektiv skal den visst nok ikke være så ille. På slike billigprodukter skal det ikke være nødvendig for publikum å like reklamen, det holder at man ser den ofte nok.
Men jeg kjøper konsekvent ikke produkter som har så dårlig reklame. Zon og 1881 er gode eksempler der jeg alltid velger konkurrenten.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 10:20   #52
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg velger 1881 fordi de ikke bruker et halvt minutt på å presentere seg før jeg endelig kommer til ordet.

Gammel 13-08-07, 10:26   #53
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har boikottet Sørlands chips i en evighet, på grunn av de grusomme radioreklamene de sendte en gang i verden.

Gammel 13-08-07, 10:35   #54
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg tror hun er svensk og snakker svorsk. Grusomt!

Ja - virkelig ille...Dessuten har dama et slikt plaget uttrykk i ansiktet når hun gnukker og gnir på ryggen sin som virkelig irriterer meg.

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Den aller aller verste reklamen som finnes er det utvilsomt.

Jeg har en som tangerer. Den der grusomme med vaginal kløe. - med denne "legedamen" som snakker som om hun har solgt smør og ikke fått betaling. Det er en ting at vaginal kløe ikke er noe å le av sikkert, men likevel da...

Gammel 13-08-07, 11:20   #55
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir flau når jeg ser den reklamen.
Virker mot sin hensikt.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 12:01   #56
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har en som tangerer. Den der grusomme med vaginal kløe. - med denne "legedamen" som snakker som om hun har solgt smør og ikke fått betaling. Det er en ting at vaginal kløe ikke er noe å le av sikkert, men likevel da...

Åh! Den er kostelig. Og da vi så den, spurte min 2åring: "Er den damen syk?"
Og det måtte en forfjamset mor bare bekrefte.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 18:09   #57
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får også fnatt av Europrisdama som "fikk mer til overs".

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 19:14   #58
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Det er en ting at vaginal kløe ikke er noe å le av sikkert, men likevel da...

Haha, jeg hadde blitt glad hvis det hadde vært en komi-reklame der man lo av vaginal kløe.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 19:14   #59
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Haha. Hysterisk morsomt at hun begynner med et produkt til 3-400,- og så fikk hun mer til overs, så hun kjøpte likesågodt en kano til 5999,- eller noe der. Hva i all verden fikk dem til å ikke begynne med kanoen?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 20:36   #60
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Huff ja!

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.