|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Selvbestemt abort fram til uke 22
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Selvbestemt abort fram til uke 22Nei, man venter ikke til uke 22 med å finne ut om fosteret er sykt, men ordinær ultralyd er rundt uke 18-19, og så er det ofte forsinkelser så reelt blir det uke 20-21 for mange. Og så må man bruke tid på lege, henvisninger og nemnd etter det. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ser lyst på livet
|
Ropstad har vel sagt at det er ikke noe han kommer til å kjempe for at skal gå fortgang i å få på plass. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er vel bare jeg som har sagt at levedyktig eller ei er irrelevant, og jeg har ikke sagt noe om hvorvidt jeg mener grensen bør gå ved 22 uker eller ikke. Men dersom man avslutter svangerskapet på en tid der det ikke kreves omfattende medisinsk hjelp for å overleve, blir det jo et drap. Det sier det selv at det er noe annet.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|