Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Pokemon Go - Vi som spiller

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-21, 08:45   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Gaahh... noen lure tips for å få excellent kast? Jeg er tydeligvis dårlig til å kaste, selv om jeg synes jeg treffer perfekt ganske ofte. 20 åringen ler av at jeg er helt i hundre om jeg klarer great.... men hennes hopper jo nesten like ofte ut selv med gode kast.
Buddien min nå trenger 10 excellent for å evolve, og jeg har klart 1... på 3 dager...

Gammel 05-05-21, 15:09   #2
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Gaahh... noen lure tips for å få excellent kast? Jeg er tydeligvis dårlig til å kaste, selv om jeg synes jeg treffer perfekt ganske ofte. 20 åringen ler av at jeg er helt i hundre om jeg klarer great.... men hennes hopper jo nesten like ofte ut selv med gode kast.
Buddien min nå trenger 10 excellent for å evolve, og jeg har klart 1... på 3 dager...

Det er lurt å gi nanab, finne pokemon du trives med å kaste på, og så må du huske å treffe når den tingen er liten.
Det er en hel masse YouTube-videoer om å låse ringen og andre tips.
Og nå med den legendariske er det ganske enkelt.

Hilsen ei som brukte 48 timer på å gå fra lvl 49-50, og en av oppgavene var å kaste 999 excellent.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-21, 17:35   #3
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Med litt hjelp av 20 åringen har jeg klart 10 excellent (hun klarte 3 for meg). Jippi!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:22.