|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: KonspirasjonsteoretikereJeg pleier å svare med venlige henvisninger til fakta. Jeg tenker at å la være å si noe, ikke er veien å gå.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konspirasjonsteoretikere
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Konspirasjonsteoretikere
Det er ikke viktig for meg å ha rett. Det er viktig for meg at noen unge mennesker som lever midt oppe i dette, vet at andre meninger og oppfatninger eksisterer. Og noen andre unge mennesker som lever oppe i dette, synes det er veldig vanskelig å forholde seg til utbasuneringene i mange kanaler, og blir veldig, veldig glade for at noen kommer med andre meninger og faktaopplysninger.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
~~~~~~~
|
Sv: KonspirasjonsteoretikereDe jeg har hatt som er ekstreme har jeg slettet og blokkert. Jeg hadde ett par som symptiserte med Sian, orker ikke forholde meg til dem. +Ei som er ekstremt tilhenger av Trump, bosatt i USA, jeg hadde kontakt med henne for 5-6 år siden når jeg var der, men etter at det tippet fullstendig over og hun begynte med ekstremt rasistiske utspill ble hun også fjernet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|