|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Prøver seg frem
Medlem siden: Oct 2013
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal en bok som vekker leselysten
+1 på Gutten! Så vart og vakkert, helt fantastisk nydelig skrevet, og kjennes helt inn i beinmargen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
*_*
|
Her og! Det er noe av det beste jeg noen gang har lest. Men jeg kastet meg over den på et tidspunkt da lesemuskelen min var godt trent. Og det tror jeg var noe av nøkkelen til at den var helt altoppslukende. Den kan kanskje være litt tung å bruke til å sveive i gang leselysten igjen.
![]() |
![]() |
#4 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det samme tenkte jeg, selv om jeg også elsket bøkene. Synes f.eks Ferrante var mer av en page-turner.
![]() |
#5 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Anbefal en bok som vekker leselystenJeg er veldig glad i Nattens sirkus av Erin Morgenstern. Hun kom med en ny for en stund siden, "The starless sea" som også er veldig fin. Jeg tror de passer fint for å komme igang med lesing igjen, hvis du ikke vil ha noe som er for "tungt".
![]() |
#6 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Interessant hvor forskjellige vi er! Dette var bøkene som fikk meg i gang igjen med lesing etter en lang orker ikke-gidder ikke-passer meg ikke-periode. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|