|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?
Skjelle ut kollegaer, be enkeltpersoner om å "holde kjeft ellers så går jeg" og å kalle kolleger "jævla idioter" f.eks.? Det er fullstendig uprofesjonelt og uhørt i min bok, og noe som ikke kan skje igjen og igjen i et arbeidsmiljø. Legg på det faktum at hun ikke så ut til å ønske og løse problemet og ei heller snakke med en organisasjonspsykolog, ja, det tegner ikke et godt bilde av henne som del av et team.
|
|
|
|
#2 |
|
© All rights reserved
|
Jepp. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Det var jeg ikke klar over. Men synes egentlig det ikke er uproblematisk likevel.
|
|
|
#4 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?Altså, var ikke klar over den aksepterte bruken av sluttpakker.
|
|
|
#5 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Enig.
|
|
|
|
#6 |
|
På vei
Jeg ser det framstår veldig negativt. Og jeg forsvarer på ingen måte kjefting og annen utrivelig adferd. Men vi skal allikevel huske at vi sannsynligvis ikke har fått høre alt. La oss som et eksempel se for oss en person som over lang til har blitt sabotert i arbeidet, blitt stilt andre krav til enn de andre, osv., og vedkommende har opplevd det som umulig å bli hørt på dette. Det vil til slutt kunne framprovosere frustrasjon eller sinne hos hvem som helst. Og en maktesløshet så stor at man til slutt ikke orker å imøtekomme diverse utspill fra ledelsen. Sinnet kan være berettiget, men vil selvfølgelig være veldig uheldig for den det gjelder. Denne forhistorien kan det hende knapt noen ser, og den eller de som har drevet fram denne adferden, får til slutt medhold i sine påstander. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|