Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-21, 13:31   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglass sitt?

Herlighet, jeg har ikke Pøbel på snap!

Gammel 29-05-21, 13:40   #2
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skal innrømme at jeg av og til syns at folk burde ha tenkt over at ikke alle bilder av mat tatt i dårlig lys gir andre inntrykk av hvor godt det så ut eller smakte i virkeligheten.

Ellers gjør det meg lite å få bilder. Men jeg sliter litt med snapchat fordi jeg aldri aner om noen har sendt bilde kun til meg eller til hele vennelista og det er vanskelig å vite om det er forventet at jeg svarer eller ikke.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-21, 13:53   #3
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg skal innrømme at jeg av og til syns at folk burde ha tenkt over at ikke alle bilder av mat tatt i dårlig lys gir andre inntrykk av hvor godt det så ut eller smakte i virkeligheten.

Ellers gjør det meg lite å få bilder. Men jeg sliter litt med snapchat fordi jeg aldri aner om noen har sendt bilde kun til meg eller til hele vennelista og det er vanskelig å vite om det er forventet at jeg svarer eller ikke.

Samma her, jeg svarer bare hvis jeg er bombesikker på at det kun er til meg. Og det er kun en venninne som passer hunden, når hun sender bilder av den, da skjønner jeg at jeg kan/bør svare.

Ellers skjønner jeg at folk synes det er stas med finvær, god mat og noe godt i glasset etter et år med hjemmeapati.

Gammel 29-05-21, 21:08   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Herlighet, jeg har ikke Pøbel på snap!

Det har jeg!

Jeg legger ikke ut bilder av andre, så da blir det gjerne mat, sol eller en stemning. Når det er andre med på bilder blir de spurt først, og jeg gidder som regel ikke å spørre. Forøvrig bruker jeg mest Story. Da kan de som vil se, no pressure.

Sist redigert av Karamell : 29-05-21 kl 21:13.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:11.