Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bukser til tynne gutter som bruker herrestørrelse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-21, 10:52   #1
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bukser til tynne gutter som bruker herrestørrelse

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Min bruker foreløpig kun Umbro bukser, men jeg har jo et håp om at han vil bruke noe annet til høsten på ungdomsskolen. Må derfor henge i tråden. Ja, antar buksene blir dyrere. Foreløpig er han på 158-164 en stund til.

Jeg har akseptert cargo bukser som penbukse som kompromiss, for joggebukser er det som brukes mest, uten tvil.

Gammel 03-06-21, 09:05   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bukser til tynne gutter som bruker herrestørrelse

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Jeg har akseptert cargo bukser som penbukse som kompromiss, for joggebukser er det som brukes mest, uten tvil.

Min har arvet to sorte bukser i litt sånn jeans stoff. De brukes dersom jeg insisterer på at han må gå i bukse. Det er lenge siden jeg kjøpte vanlige bukser til ham, men jeg tror han kommer til å endre seg litt fremover mtp klær.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:31.