|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvordan funker hotellfrokost i Oslo nå, tro?Jeg har bare bodd på hotell en gang mens det har vært pandemi. Det var i Kristiansand, og frokosten var buffet med håndsprit og enkelte tilpasninger. Men det var barn som gikk rundt og tok på ting (etter å ha sittet med hele hånden ned i juiceglasset, suttet på fingrene osv), uten at verken foreldrene eller ansatte på hotellet stoppet dem. Jeg orket knapt å spise noe som helst, så jeg drøyer hotellfrokost til verden har blitt mer normal. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan funker hotellfrokost i Oslo nå, tro?
Vi opplevde det samme på Scandic i Stavanger i fjor høst, høstferien. Har ikke bodd på hotell etter det.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Men dette hadde da vært VELDIG ugreit selv uten pandemi?
|
|
|
|
#5 |
|
Klar
|
Sv: Hvordan funker hotellfrokost i Oslo nå, tro?Vi har bodd på flere hotell under pandemien, og opplever at de har god kontroll på hygienen. Bestikk på buffeen skiftes regelmessig, og de har fulgt opp at alle spriter seg på vei inn. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
I mål
|
Jeg synes dette skjer alltid. Både nå og ellers. Mine barn får ikke gå alene rundt i buffeten før jeg vet de gjør det på en ordentlig måte, men ikke alle ser sånn på det. Det betyr at i år har seksåringen fremdeles bare gått med oss. Han velger, vi tar. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|